قالب پرشین بلاگ


مجله اینترنتی ALL Things 4U
همه چیز از همه جا برای شما


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی 4یو ALL Things 4U و آدرس all.things.4u.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اینم ورژن جدید 1.9 دیکشنری اندروید انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی- بدون نیاز به روت و ساپورت فارسی


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:50 ] [ امید صحاف زاده ]

این روزها بازار نرم افزار های آندروید بسیار داغ شده است و همه روزه نرم افزارهای زیادی به این عرصه پا میگذارند.نرم افزار palringo نیز در این امر از رقبای خود عقب نمانده و پا به دنیای آندروید گذاشته است



ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:48 ] [ امید صحاف زاده ]

با نرم افزار Voice Changer 3.0  می توانید صدای خود را به صداهایی مثل صدای پیرمرد , پیرزن , ربات , زن و بچه تغییر دهید . این نرم افزار بر روی گوشی های آندروید قابل نصب می باشد


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:46 ] [ امید صحاف زاده ]

آندروید نام سیستم‌ عاملی است که گوگل با همکاری ده ‌ها شرکت دیگر برای گوشی ‌های موبایل می ‌سازد. Android به زبان ساده سیستم عاملی برای دستگاه های Mobile، گوشی های هوشمند، کامپیوترهای Tablet و همچنین نوت بوک ها می باشد که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است و تحت هسته لینوکس و نرم افزار GNU پایه گذاری شده است. این سیستم‌ عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کد های مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌ عامل استفاده نمایند.

در واقع آندروید بستری را فراهم کرده است تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کند. گوگل سیستم ‌عامل خود که ویژه دستگاه‌ های قابل حمل مثل تلفن همراه و نوت بوک است را با هدف رقابت با سیستم عامل هایی چون ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌ است. احتمالا شما نیز با بسته های آندروید آشنایی دارید؛ بسته های آندروید شامل یک پک قدرتمند از جدیدترین و پرکاربردترین برنامه های ارائه شده در فصل ارائه آن پک می باشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:45 ] [ امید صحاف زاده ]

نرم افزار Mozilla Firefox Web Browser كه به تازگي از شركت موزيبا منتشر شده است.كه اين مرورگر فوق العاده قدرتمند و امن می باشد.كه اين مرورگر موزيلا در نوع خود بي نظير ميباشد.كه یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مرورگر قابلیت نصب add-ons بروی گوشی است.كه این مرورگر قدرتمند را که برای سیستم عامل آندروید منتشر و بر روي اين گوشي ها قابل اجراست.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:43 ] [ امید صحاف زاده ]

نرم افزار Startup Manager 2.9 یکی از نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت برنامه های اجرایی در زمان بالا آمدن گوشی های موبایل آندروید میباشد , به کمک این نرم افزار شما میتوانید برنامه های در حال اجرای گوشی خود را دیده و همچنین جزییات برنامه را ببینید و حتی آن ها را ببندید و میتوانید startup گوشی خود را سفارشی کرده و برنامه های مورد علاقه خود را در آن مشخص کنید که در زمان روشن شدن گوشی این برنامه ها فراخوانی شوند .

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ امید صحاف زاده ]

نرم افزار Winamp 0.9.2 Transparent Widget یکی از نرم افزار های قوی و معروف در اجرای فایل های صوتی در کامپیوتر میباشد , این بار نسخه جدید این نرم افزار فوق العاده را Winamp 0.9.2 Transparent Widget برای گوشی های موبایل آندروید قرار داد ایم , این نرم افزار دارای محیط کاربری زیبا و دارای کارایی آسانی میباشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:38 ] [ امید صحاف زاده ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
درباره وبلاگ

All Things 4U کجاست؟ جایی که میتوانید در آن مطالبی راجع به علم ، فناوری و عجایب هستی را به صورت مرتب بخوانید.هدف آین مجله در حد بضاعت خویش ، ایجاد محتوایی بدیع در وب فارسی است.
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ